A Comunidade de Madrid adhírese á plataforma Emprende en 3

• Opinar
  • Escoitar

08 abril 2014

Emprende en 3 axiliza os trámites mediante servizos de Administración electrónica que reducen de 41 a 3 os días para crear unha nova empresa.

O secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, presidiu hoxe, xunto aos conselleiros de Presidencia, Xustiza e Portavoz, Salvador Vitoria, e de Economía e Facenda, Enrique Ossorio, o acto de sinatura do protocolo de adhesión da Comunidade de Madrid a Emprende en 3, co obxectivo de que proximamente todos os municipios da rexión poidan integrarse nesta plataforma.

Ao acto asistiron tamén o presidente da Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP), Íñigo da Serna, e da Federación Madrileña de Municipios (FMM), David López, e alcaldes de municipios madrileños.

Emprende en 3 é unha plataforma para axilizar os trámites de creación de empresas e outras comunicacións relacionadas cos emprendedores e as administracións públicas no ámbito local, mediante servizos de Administración electrónica que reducen de 41 a 3 os días para crear unha nova empresa, incluída a declaración responsable para o inicio de actividade no municipio.

Máis información sobre Emprende en 3 no CTT
Nota de prensa(Abre en nova xanela)
Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Empresa