Sant Joan adhírese ao Plan de Modernización que promove a Deputación de Alacante

• Opinar
  • Escoitar

04 outubro 2013

No último pleno ordinario que celebraba o Concello de Sant Joan d’Alacant, o equipo de goberno presentaba un programa para adherirse ao Plan de Modernización que promove a Deputación de Alacante e co que se pretende renovar a administración local a mediante as novas tecnoloxías.

En palabras do edil de Facenda e Réxime Interior, Modesto Baeza, promotor desta medida, “trátase de facilitar aos cidadáns o contacto co Consistorio a través da administración electrónica, permitíndolles realizar máis xestións en menos tempo e de maneira máis sinxela”.

O padrón municipal, os rexistros de entrada e saída, o taboleiro de anuncios ou notificacións, así como consultar o estado dos seus pedimentos, son algunhas das accións que os cidadáns poderán desenvolver proximamente a través desta sede electrónica.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Cidadán