Beteta presenta "Emprende en 3" aos Concellos

• Opinar
  • Escoitar

05 novembro 2013

Os concellos teñen que solicitar a súa adhesión ao proxecto, que reduce de 41 a 3 os días para crear unha nova empresa.

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas ofrece un amplo catálogo de servizos de Administración electrónica.

Segundo explicou Beteta, “desde agora, todos os trámites de inicio de actividade no ámbito municipal realízanse a través do Punto único (Portal Eugo) cubrindo un só formulario válido para todos os concellos que se adhiran á iniciativa”.
O proxecto ‘Emprende en 3’ é unha plataforma electrónica que facilita a creación de empresas e o inicio das súas actividades, así como a realización dos trámites oportunos coas Administracións, e que xa se aplica en importantes cidades de España como Xixón.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Empresa