Melide implanta la seu electrònica per a tràmits a través d'Internet

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

28 maig 2013

Es pot accedir a través de les web del Concello i de la Diputació de la Corunya.

L'Ajuntament de Melide ha engegat la seu electrònica per a la gestió a través d'Internet dels tràmits que el ciutadà realitza habitualment desplaçant-se al consistori. Sol·licitar un certificat d'empadronament, una llicència o una plaça a les escoles esportives són solament tres exemples de les múltiples funcions que apropa als veïns el nou servei, al que es pot accedir amb el DNI electrònic o amb un certificat digital a través de les pàgines web del Concello i de la Diputació de la Corunya.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics