A Administración Electrónica implantarase progresivamente no Concello de Porto de Santa María.

11 marzo 2013

O Concello del Puerto de Santa María aprobou de forma inicial a Ordenanza Reguladora da Administración Electrónica e a Transparencia (ORAETI)

A Ordenanza foi impulsada pola Concellaría de Novas Tecnoloxías e a empresa municipal tecnolóxica O Porto Global. Na sesión ordinaria celebrada o 9 de marzo, o Pleno deu luz verde a un texto que consolida aínda máis ao municipio como un referente a nivel nacional no campo das novas tecnoloxías e o Goberno Aberto.
    Esta ordenanza, innovadora polo seu enfoque, reforza o compromiso do Consistorio portuense coa transparencia e supón un importante avance no desenvolvemento da Administración Electrónica. A aprobación da ORAETI traducirase nunha maior eficiencia nos servizos que o Concello do Porto presta aos cidadáns.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudos
    • Servizos electrónicos