accesskey_mod_content

O Concello de Xixón aforrará 24.000 euros ao ano nunha oficina de rexistro virtual.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 xuño 2013

Los gijoneses podrán consultar desde casa los expedientes con otras administraciones. La ciudad es pionera en el plan nacional «Emprende en 3»

A progresiva incorporación de Xixón á Administración electrónica levará á cidade a ser pioneira nun novo proxecto para reducir os trámites con outras entidades públicas. Este novo paso, que supón a activación da Oficina de Rexistro Virtual, ata agora só presente en concellos de Madrid e as Illas Canarias, permitirá aos xixoneses reducir tempos na tramitación de expedientes con outras administracións e, ademais, custos. A estimación económica é que o Concello deixará de gastar 24.000 euros ao ano en trámites que son digitalizables. Os veciños tamén poderán economizar en desprazamentos porque poderán consultar desde o seu domicilio, a través do computador, o estado do seu expediente.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos

0 Comentarios

Non hai comentarios