A progresiva incorporación de Xixón á Administración electrónica levará á cidade a ser pioneira nun novo proxecto para reducir os trámites con outras entidades públicas. Este novo paso, que supón a activación da Oficina de Rexistro Virtual, ata agora só presente en concellos de Madrid e as Illas Canarias, permitirá aos xixoneses reducir tempos na tramitación de expedientes con outras administracións e, ademais, custos. A estimación económica é que o Concello deixará de gastar 24.000 euros ao ano en trámites que son digitalizables. Os veciños tamén poderán economizar en desprazamentos porque poderán consultar desde o seu domicilio, a través do computador, o estado do seu expediente.
O Concello de Xixón aforrará 24.000 euros ao ano nunha oficina de rexistro virtual.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
14 xuño 2013
Os xixoneses poderán consultar desde casa os expedientes con outras administracións. A cidade é pioneira no plan nacional «Emprende en 3»
- Cidadán
- Servizos electrónicos