accesskey_mod_content

A modernización dos rexistros

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 xuño 2013

A porta de entrada dos cidadáns á administración.

A contorna, a conxuntura económica e esencialmente a calidade de atención ao cidadán esixen das Administracións Públicas un esforzo de servizo que traia consigo resultados palpables de eficacia e eficiencia.

Unha das iniciativas principais, recollida nos principios básicos da Lei 11/2007, é a implantación de rexistros electrónicos, de forma que o cidadán non teña que desprazarse ás oficinas da Administración a presentar a súa documentación, e poida facelo a través das sedes electrónicas.

No entanto, e a pesar dos importantes avances na Administración Electrónica, existe aínda unha importante fenda dixital que segue fomentando a relación presencial do cidadán coa Administración nas oficinas de rexistro, e obriga á implantación de solucións mixtas para aumentar a eficiencia e a redución do tránsito innecesario do papel, e os seus custos derivados.

Neste sentido, a Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas puxo en marcha a iniciativa do Sistema de Interconexión de Rexistros entre as Administracións Públicas, a través dos servizos ORVE e SIR, axuntando sinerxias e vontades xunto co resto de Administracións, e de acordo a avanzar cara á modernización real da Administración.


Para obter máis información respecto diso pode consultar a nova nota técnica do OBSAE: Modernización dos rexistros

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos