accesskey_mod_content

Alcorcón estrea a súa nova web e pon en marcha a Administración Electrónica

    "Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

    04 xullo 2013

    O Concello de Alcorcón presentou a súa nova web que pretende ser máis próxima, transparente, fácil e cómoda para os cidadáns. Xunto con esta renovación incorporou o Portal ao Cidadán, onde os veciños poderán realizar máis de 30 trámites, como o padrón, a xestión tributaria ou urbanista.

    Mediante o proxecto “Innova Alcorcón” actualiza o modelo de xestión interna municipal incorporando as novas tecnoloxías. Como finalidade a Administración Electrónica pretende dar mellor servizo ao cidadán, evitando desprazamentos innecesarios e permitíndolle a xestión dos trámites desde calquera lugar con conexión a internet, para iso deberá rexistrarse en http://portalciudadano.ayto-alcorcon.es http://portalciudadano.ayto-alcorcon.es(Abre en nova xanela)

    Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

    • Cidadán
    • Servizos electrónicos