Alcorcón estrea a súa nova web e pon en marcha a Administración Electrónica

04 xullo 2013

O Concello de Alcorcón presentou a súa nova web que pretende ser máis próxima, transparente, fácil e cómoda para os cidadáns. Xunto con esta renovación incorporou o Portal ao Cidadán, onde os veciños poderán realizar máis de 30 trámites, como o padrón, a xestión tributaria ou urbanista.

Mediante el proyecto “Innova Alcorcón” actualiza el modelo de gestión interna municipal incorporando las nuevas tecnologías. Como finalidad la Administración Electrónica pretende dar mejor servicio al ciudadano, evitando desplazamientos innecesarios y permitiéndole la gestión de los trámites desde cualquier lugar con conexión a internet, para ello deberá registrarse en http://portalciudadano.ayto-alcorcon.es(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
    • Servizos electrónicos