Empresas de Torrent aforran coa notificación electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

01 xullo 2013

O concello pon en marcha un novo procedemento que evitará o pago de case medio millón de euros.

O novo procedemento de presentación telemática que instaurou o consistorio torrentino e que comezará a aplicarse tras o período estival, suporá un aforro para as arcas municipais cifrado en 35.000 euros anuais. Pero non soamente será a administración a que aforre, xa que a través da posta en funcionamento desta aplicación as empresas reducirán uns custos que, en 2012, ascenderon a máis de 480.000 euros, correspondentes á tramitación de 6.436 instancias.

O prezo por instancia é de 75 euros e entre elas inclúense aquelas que se derivan da relación establecida co concello, como facturas ou ordes de pagos. Agora, a través da presentación telemática, poderán dirixirse á administración local no momento que o necesiten, sen ter que desprazarse fisicamente ata o consistorio ou utilizando outros medios como o correo ordinario.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Empresa