Cabildo de Tenerife forma aos concellos en administración electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

22 abril 2013

Realízanse sesións formativas nos concellos da illa para que os empregados públicos sexan conscientes dos recursos e ferramentas da administración electrónica municipal.

Según informa el Cabildo tinerfeño en un comunicado, han participado en estas actividades unos 150 empleados de los ayuntamientos de Candelaria, Fasnia, Icod de los Vinos, Güímar, Santa Úrsula, Puerto de la Cruz y Vilaflor.

O obxectivo destas sesións é ofrecer unha visión "básica e global" da administración electrónica e das obrigas legais que teñen as institucións.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa