O Concello de Segorbe adhírese ao convenio para o desenvolvemento e posta en funcionamento da plataforma de administración electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

02 abril 2013

O convenio marco de colaboración axunta á Generalitat, as Deputacións Provinciais e a Federación Valenciana de Municipios e Provincias para o desenvolvemento e posta en servizo da Plataforma de Administración Electrónica.

O pasado día 6 de febreiro, pola Dirección Xeral do Secretario do Consell e Relacións con lles Corts, resolveuse a publicación do convenio marco de colaboración entre a Generalitat, as Deputacións Provinciais e a Federación Valenciana de Municipios e Provincias para o desenvolvemento e posta en servizo da Plataforma de Administración Electrónica.

Na este resolución contémplase a posibilidade de que as entidades locais se adhiran ao mesmo para cumprir coas obrigas derivadas da Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos e da Lei de Administración Electrónica da Comunidade Valenciana.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos