O 56% dos concellos galegos permite a tramitación telemática de procedementos administrativos.

• Opinar
  • Escoitar

29 outubro 2012

Datos de 2011, o que supón un ascenso de 20 puntos en relación á porcentaxe de 2010.

A Xunta destacou nun comunicado que este é un dos datos máis destacados dos resultados do informe sobre Administración electrónica nos Concellos de Galicia, que elabora o Observatorio da Sociedade dá Información e a Modernización de Galicia ( Osimga(Abre en nova xanela) ), que depende da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos