accesskey_mod_content

O 56% dos concellos galegos permite a tramitación telemática de procedementos administrativos.

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 outubro 2012

Datos de 2011, o que supón un ascenso de 20 puntos en relación á porcentaxe de 2010.

A Xunta destacou nun comunicado que este é un dos datos máis destacados dos resultados do informe sobre Administración electrónica nos Concellos de Galicia, que elabora o Observatorio da Sociedade dá Información e a Modernización de Galicia ( Osimga(Abre en nova xanela) ), que depende da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
Subscríbeche á canle de youtube do OBSAE