Alcobendas na Rede de Cidades Intelixentes.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 novembro 2012

Alcobendas acaba de entrar a formar parte da Rede de Cidades Intelixentes (RECI). O obxectivo da Rede é o intercambio de experiencias e o traballo conxunto para desenvolver un modelo de xestión sustentable que mellore a calidade de vida dos veciños, incidindo en aspectos como o aforro enerxético, a mobilidade sustentable, a administración electrónica, a atención ás persoas ou a seguridade, entre outros.

El objetivo de la Red es el intercambio de experiencias y el trabajo conjunto para desarrollar un modelo de gestión sostenible que mejore la calidad de vida de los vecinos, incidiendo en aspectos como el ahorro energético, la movilidad sostenible, la administración electrónica, la atención a las personas o la seguridad, entre otros.

Además de Alcobendas, la red está integrada por las ciudades de Alicante, Burgos, Cáceres, Castellón, Córdoba, Guadalajara, Huesca, La Coruña, Logroño, Lugo, Madrid, Málaga, Murcia, Palencia, Pamplona, Rivas Vaciamadrid, Sabadell, Salamanca, Santander, Segovia, Valencia, Valladolid, Vitoria y Zaragoza.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos