" /> PAe - Sestao aproba a sede electrónica municipal para promover a implantación da administración electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 novembro 2012

Segundo explicaron os responsables municipais, "a lexislación actual obriga a todas as administracións públicas que queren ter un contacto tan directo coa cidadanía a través de internet a dispor desta dirección, a través da cal se poderán realizar os trámites. Por iso é polo que o Consistorio teña que realizar este trámite".

O concelleiro de Novas Tecnoloxías, Gorka Egia, indicou que, unha vez que esta normativa entre en vigor, cada departamento municipal deberá elixir as xestións que se poderán realizar de forma en liña. O Consistorio calcula que os veciños poderán facer ao redor de 60 trámites administrativos desde os seus domicilios.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos