O Concello de Calahorra renova a súa web para facilitar os trámites ao cidadán.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 maio 2012

Entre as principais novidades que non se atopaban no portal anterior atópase a posibilidade de utilizar este recurso para realizar trámites e o pago de impostos como «o do lixo, o vao, o de vehículos e o de calquera recibo que estea pendente.

O Concello de Calahorra renova a súa web para facilitar os trámites ao cidadán.

A páxina web do Concello de Calahorra ( www.ayto-calahorra.es(Abre en nova xanela) ) renovouse por completo para achegar a Administración ao cidadán, ofrecéndolle un servizo de máis calidade e permitindo que poida facer consultas e xestións a través de Internet, evitando que se desprace ata a Oficina de Atención ao Cidadán.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Cidadán