Sobe un 30 por cento o uso da xustiza sen papel

• Opinar
  • Escoitar

07 maio 2012

Preto de 90.000 cidadáns beneficiáronse do Expediente Electrónico de Xustiza Gratuíta no primeiro trimestre de 2012, segundo informou o Consello Xeral da Avogacía Española (CGAE). Este dato supón un incremento do 30 por cento respecto ao mesmo período o ano pasado.
En concreto, a CGAE explicou que o expediente xudicial sen papel segue incrementándose, xa que 88.220 persoas beneficiáronse deste sistema no tres primeiros meses deste exercicio.

Sobe un 30 por cento o uso da xustiza sen papel

Os avogados destacaron que o expediente electrónico para a xustiza gratuíta é unha “ferramenta desenvolvida pola Avogacía española, que axiliza o acceso a un dereito fundamental como é a xustiza gratuíta”.
A CGAE destacou que o uso do expediente xudicial dixital no primeiro trimestre de 2012 representa un incremento de case o 30 por cento respecto ao mesmo período do ano pasado.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Cidadán

0 Comentarios