O Goberno Vasco aforrará 421.000 euros anuais substituíndo o papel pola tramitación electrónica.
Esta medida xa se implantou, desde o pasado luns, na inscrición no Rexistro de solicitantes de vivenda de Etxebide (Servizo Vasco de Vivenda), segundo informou o Departamento de Xustiza e Administración Pública nun comunicado.
La iniciativa se ampliará próximamente a las solicitudes de ayudas por nacimiento de hijos y para la conciliación de la vida laboral y familiar. Más adelante está prevista su progresiva implantación en todos los trámites.
O proxecto forma parte do Plan de Innovación Pública (PIP) aprobado en Consello de Goberno o pasado 31 de maio, e é complementario da tramitación electrónica que xa estaba dispoñible, a finais de 2011, para solicitar máis de 200 servizos de todos os departamentos do Goberno.
La digitalización del papel en el registro de entrada permite reducir el uso del mismo (se calcula que un 80 por ciento en tres años) y acortar los plazos de tramitación.
0 Comentarios
Non hai comentarios