Sobre un mercado único dixital competitivo – a administración electrónica como factor punteiro.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 maio 2012

En 2010, a Comisión Europea aprobou a estratexia «UE 2020» destinada a xerar un crecemento intelixente, sustentable e integrador e a mellorar a gobernación económica. Unha do sete iniciativas emblemáticas da estratexia de crecemento da UE é a «Axenda Dixital para Europa», unha estratexia que aproveita o potencial que ofrece o rápido avance das tecnoloxías dixitais e o seu uso para promover a administración electrónica intelixente, segura, sustentable e innovadora.

Sobre un mercado único dixital competitivo - a administración electrónica como factor punteiro.

En 2010, a Comisión Europea aprobou a estratexia «UE 2020» destinada a xerar un crecemento intelixente, sustentable e integrador e a mellorar a gobernación económica. Unha do sete iniciativas emblemáticas da estratexia de crecemento da UE é a «Axenda Dixital para Europa», unha estratexia que aproveita o potencial que ofrece o rápido avance das tecnoloxías dixitais.

Un compoñente moi importante da Axenda Dixital dedícase ao aproveitamento do TIC para promover a administración electrónica intelixente, segura, sustentable e innovadora.

O marcador da Axenda Dixital de 2011 reflectiu os seguintes avances: o 65 % da poboación utiliza Internet regularmente, a cobertura das redes fixas de banda larga alcanzou o 95,3 % (a cobertura rural só chegou ao 82,4% da poboación rural), as subscricións por encima do 10 Mbps alcanzaron case o 30 %, o 28,7 % dos fogares podería ter acceso a unha velocidade de 30 Mbps ou superior se así o desexa, o 40 % da poboación utilizou Internet para adquirir bens e servizos, o 57 % dos usuarios de Internet participou no comercio electrónico, a porcentaxe de compradores transfronteirizos en liña alcanzou o 8,8 %, o 28 % da PEME realizaron compras en liña e o 12,9 % levou a cabo vendas en liña.

Descargar pdf(Abre en nova xanela)

• Cidadán