accesskey_mod_content

Se presenta una plataforma de administración electrónica en la Diputación de La Coruña.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

A Coruña 13 xullo 2012

A Deputación da Coruña lanzou unha plataforma de administración electrónica para que os veciños dos concellos da provincia coruñesa poidan realizar diferentes trámites administrativos desde casa, segundo apuntou o presidente da entidade provincial, Diego Calvo.

En rolda de prensa, Calvo estivo acompañado polo alcalde de Mugardos, Xosé Fernández Barcia, por ser o primeiro concello en pór en marcha este sistema, cuxo custo para a entidade provincial ascende a 177.000 euros, mentres que supón un desembolso de "cero euros" para as 47 entidades adheridas. O total de prazas é de 70, polo que Calvo espera que continúen as adhesións.

Los trámites se realizarán de forma telemática y permitirán, por ejemplo, consultar el estado de un trámite, obtener un volante de empadronamiento o consultar un expediente. Para ello, se necesitará el DNI electrónico o un certificado electrónico.

Máis información(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos

0 Comentarios

Non hai comentarios