Preséntase unha plataforma de administración electrónica na Deputación da Coruña.

• Opinar
  • Escoitar

A Coruña 13 xullo 2012

A Deputación da Coruña lanzou unha plataforma de administración electrónica para que os veciños dos concellos da provincia coruñesa poidan realizar diferentes trámites administrativos desde casa, segundo apuntou o presidente da entidade provincial, Diego Calvo.

En rueda de prensa, Calvo ha estado acompañado por el alcalde de Mugardos, Xosé Fernández Barcia, por ser el primer ayuntamiento en poner en marcha este sistema, cuyo coste para la entidad provincial asciende a 177.000 euros, mientras que supone una desembolso de "cero euros" para las 47 entidades adheridas. El total de plazas es de 70, por lo que Calvo espera que continúen las adhesiones.

Os trámites realizaranse de forma telemática e permitirán, por exemplo, consultar o estado dun trámite, obter un volante de empadroamento ou consultar un expediente. Para iso, necesitarase o DNI electrónico ou un certificado electrónico.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos

0 Comentarios