O Goberno de España postula ao Goberno vasco para un premio de Nacións Unidas ao Servizo Público .

• Opinar
  • Escoitar

18 decembro 2012

O proxecto ‘Apertura e reutilización de aplicacións para un Goberno aberto á sociedade / Sw-Libre’ é candidato na categoría Promoción de Enfoques de Goberno Integral na Era da Información.

“O noso Decreto é a mostra de que coa colaboración e cooperación entre administracións públicas e destas co sector privado pódese aforrar sen recortar, tendo na innovación e a excelencia a súa principal forma de traballar”, subliña a conselleira Idoia Mendia

El Ministerio de Hacienda y Administración Pública ha presentado una iniciativa del Departamento de Interior, Justicia y Administración Pública del Gobierno Vasco a los Premios de Naciones Unidas al Servicio Público, el reconocimiento internacional mas prestigioso a la excelencia en el sector público. Concretamente, postula el proyecto ‘Apertura y Reutilización de Aplicaciones para un Gobierno Abierto a la Sociedad / Sw-Libre’ en la categoría Promoción de Enfoques de Gobierno Integral en la Era de la Información.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos

0 Comentarios