accesskey_mod_content

O Goberno da Rioxa regula as comunicacións e notificacións electrónicas no sector público rioxano

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 decembro 2012

O Goberno da Rioxa aprobou en Consello de Goberno un decreto para regular as comunicacións e notificacións electrónicas cos cidadáns, así como as comunicacións entre os diferentes órganos e unidades do sector público da Comunidade Autónoma da Rioxa e deste con outras administracións.

Como explicou a conselleira de Administracións Públicas, Concepción Engurra, a aprobación deste marco normativo "supón un antes e un despois no sistema organizativo, un paso importante cara á oficina sen papeis".

Este decreto contribuirá a mellorar o funcionamento interno das Administracións Públicas, incrementando a eficacia e a eficiencia das mesmas mediante o uso das tecnoloxías da información e fomentando a simplificación dos procedementos administrativos.

Do mesmo xeito, recoñece aos cidadáns o dereito a relacionarse coas este Administracións por medios electrónicos e establece que as comunicacións entre Administracións realícense preferentemente polos este medios. Desta forma preténdese avanzar cara á comunicación sen papeis entre Administracións.

Máis información(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos