accesskey_mod_content

O Goberno da Rioxa regula as comunicacións e notificacións electrónicas no sector público rioxano

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

17 decembro 2012

O Goberno da Rioxa aprobou en Consello de Goberno un decreto para regular as comunicacións e notificacións electrónicas cos cidadáns, así como as comunicacións entre os diferentes órganos e unidades do sector público da Comunidade Autónoma da Rioxa e deste con outras administracións.

Como ha explicado la consejera de Administraciones Públicas, Concepción Arruga, la aprobación de este marco normativo "supone un antes y un después en el sistema organizativo, un paso importante hacia la oficina sin papeles".

Este decreto contribuirá a mellorar o funcionamento interno das Administracións Públicas, incrementando a eficacia e a eficiencia das mesmas mediante o uso das tecnoloxías da información e fomentando a simplificación dos procedementos administrativos.

Do mesmo xeito, recoñece aos cidadáns o dereito a relacionarse coas este Administracións por medios electrónicos e establece que as comunicacións entre Administracións realícense preferentemente polos este medios. Desta forma preténdese avanzar cara á comunicación sen papeis entre Administracións.

Máis información(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos