O Concello de Murcia prevé reducir a 30 días os trámites para pagar aos seus provedores grazas a tecnoloxía da Universidade de Murcia.

• Opinar
  • Escoitar

07 decembro 2012

O Concello de Murcia prevé reducir a entre 15 e 30 días o prazo para realizar os trámites administrativos que ten que cubrir para pagar aos seus provedores, grazas á incorporación de tecnoloxía da Universidade de Murcia (UMU), o que suporá axilizar unhas xestións que actualmente duran entre 40 e 50 días.

Isto será posible grazas a un acordo entre o Concello de Murcia e a Universidade de Murcia (UMU).

Este acuerdo supondrá la transferencia progresiva de la tecnología de la UMU, de forma que la administración electrónica con los proveedores podrá estar funcionando en el primer semestre de 2013, aunque la intención es extender su desarrollo a otras áreas y ámbitos de gestión con los ciudadanos, según el alcalde.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos