" /> PAe - Sexta Conferencia Ministerial sobre Administración Electrónica, Poznan (Polonia) Servicios de administración electrónica sen fronteiras para os europeos.
accesskey_mod_content

Sexta Conferencia Ministerial sobre Administración Electrónica, Poznan (Polonia) Servizos de administración electrónica sen fronteiras para os europeos.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

15 decembro 2011

A Presidencia polaca da Unión Europea (Ministerio do Interior e de Administración) e a Comisión Europea han organizado a sexta Conferencia Ministerial sobre administración electrónica: "Servizos de administración electrónica sen fronteiras para os europeos", na Cidade de Poznan, os días 17 a 18 novembro de 2011.

A Presidencia polaca da Unión Europea (Ministerio do Interior e de Administración) e a Comisión Europea han organizado a sexta Conferencia Ministerial sobre administración electrónica: "Servizos de administración electrónica sen fronteiras para os europeos", na Cidade de Poznan, os días 17 a 18 novembro de 2011.

A Conferencia Ministerial de Administración Electrónica é o maior evento na materia da Unión Europea, con celebración bienal.

A conferencia, que foi un do evento importantes durante a Presidencia polaca, atraeu a preto de 900 expertos de todo o mundo: os ministros dos Estados membros, os funcionarios das administracións nacionais, rexionais e locais, representantes da industria, a sociedade civil e expertos.

As sesións plenarias e as sesións paralelas da Conferencia debateron sobre:

• Cuestións de política relacionadas co desenvolvemento de servizos de administración electrónica, incluíndo os sociais e económicos.

• Estratexias de interoperabilidade para lograr unha ampla dispoñibilidade de servizos de administración electrónica nos Estados membros, para todos os cidadáns e as empresas da UE.

• As preocupacións dos cidadáns sobre temas como o impacto dos servizos de administración electrónica, a inclusión, o valor público, a capacitación do usuario e garantía de calidade.

España participou nas mesas redondas sobre reutilización da información do sector público e sobre o proxecto e-Justice.

Ademais das conferencias, a exposición mostrou a evolución europea máis recente no campo da administración electrónica, tanto a nivel nacional como europeo.

Cada Estado membro presentou na súa caseta tres proxectos de éxito, de acordo ás súas propias prioridades e enfoques da administración electrónica.

España presento o seu sistema de Intercambio de datos e certificacións, do Ministerio de Política Territorial e Administración Pública, o portal do portelo único da Directiva de Servizos, aplicado á Enerxía, do Ministerio de Industria, Turismo e Comercio e os servizos de reutilización da información do sector público, do Goberno do País Vasco.

A caseta da Comisión Europea presentou os proxectos piloto a gran escala, que xogan un papel moi importante na implementación de servizos transfronteirizos en Europa. Constatouse os beneficios concretos para os cidadáns, empresas e gobernos europeos en áreas tales como a contratación electrónica, a identificación electrónica, a e-Xustiza, a mobilidade dos cidadáns e as empresas.

A delegación oficial española foi encabezada polo Director Xeral de Impulso da Administración Electrónica, D. Fernando de Pablo, que participou na reunión ministeriais, tanto no pleno como na sesión específica sobre interoperabilidade.