A Comisión Europea ha comezado a deseñar un plan conxunto de promoción do nome, logotipo e selo de calidade da Pasarela, do que participarán todas as autoridades nacionais involucradas. A promoción da Pasarela iniciouse coa publicación dun vídeo divulgativo en Youtube:
Construyendo xuntos a Pasarela Dixital Única
O pasado xuño e de acordo ao artigo 22 do REGULAMENTO (UE) 2018/1724 do PARLAMENTO EUROPEO E DO CONSELLO do 2 de outubro de 2018 relativo á creación dunha Pasarela Dixital Única de acceso a información, procedementos e servizos de asistencia e resolución de problemas e polo que se modifica o Regulamento (UE) n.ou 1024/2012, a Comisión Europea aprobou o logotipo da Pasarela Dixital Única e o nome de “O teu Europa”, nome do portal que xa era coñecido por moitos cidadáns europeos. O logotipo será utilizado ademais como selo de calidade para as páxinas dos Estados membros que formen parte da este Pasarela. O selo de calidade terá asociado unha ligazón desde o que se poderá acceder aos requisitos de calidade que cumpren as páxinas que levan este selo.
O Regulamento outorga moita importancia á calidade das páxinas conectadas á Pasarela, dedicando todo o seu capítulo III aos requisitos de calidade. O seu propósito é facilitar o uso da Pasarela a todos os cidadáns europeos, independentemente da súa condición, para eliminar barreiras e potenciar o Mercado Interior Europeo.