accesskey_mod_content

Aprobado o nome, logotipo e selo de calidade da Pasarela Dixital Única

27 setembro 2019

Your Europe

O pasado 24 de setembro celebrouse en Bruxelas a segunda reunión do Grupo de Coordinación da Pasarela onde se discutiu a creación do seu plan de promoción e presentouse o seu logotipo como selo de calidade, de acordo ao capítulo V do Regulamento (UE) 2018/1724.

A Comisión Europea ha comezado a deseñar un plan conxunto de promoción do nome, logotipo e selo de calidade da Pasarela, do que participarán todas as autoridades nacionais involucradas. A promoción da Pasarela iniciouse coa publicación dun vídeo divulgativo en Youtube:

Construíndo xuntos a Pasarela Dixital Única(Abre en nova xanela)                   Construíndo xuntos a Pasarela Dixital Única

O pasado xuño e de acordo ao artigo 22 do REGULAMENTO (UE) 2018/1724 (Abre en nova xanela)  do PARLAMENTO EUROPEO E DO CONSELLO de 2 de outubro de 2018 relativo á creación dunha Pasarela Dixital Única de acceso a información, procedementos e servizos de asistencia e resolución de problemas e polo que se modifica o Regulamento (UE) n.ou 1024/2012, a Comisión Europea aprobou o logotipo da Pasarela Dixital Única e o nome de “O teu Europa”, nome do portal que xa era coñecido por moitos cidadáns europeos. O logotipo será utilizado ademais como selo de calidade para as páxinas dos Estados membros que formen parte da devandita Pasarela. O selo de calidade terá asociado unha ligazón desde o que se poderá acceder aos requisitos de calidade que cumpren as páxinas que levan devandito selo.

O Regulamento outorga moita importancia á calidade das páxinas conectadas á Pasarela, dedicando todo o seu capítulo III aos requisitos de calidade. O seu propósito é facilitar o uso da Pasarela a todos os cidadáns europeos, independentemente da súa condición, para eliminar barreiras e potenciar o Mercado Interior Europeo.

  • Interoperabilidade
  • Servizos electrónicos
Punto de Acceso Xeral
 
Punto de Acceso Xeral