accesskey_mod_content

eGovernment Benchmark 2019: a confianza no goberno é cada vez máis importante para as persoas

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 outubro 2019

El informe de referencia de administración electrónica de 2019 mostra melloras notables nos indicadores de transparencia e habilitadores clave.

Aínda que aínda hai unha brecha significativa entre os líderes e os atrasados na administración electrónica no catro puntos de referencia de nivel superior, reduciuse constantemente nos últimos anos. El informe tamén destaca como a confianza no goberno é cada vez máis importante para as persoas.

El informe de referencia de administración electrónica 2019 revela que os principais candidatos europeos en administración electrónica son Malta , Estonia e Austria . Estes países obteñen o puntaje máis alto en termos de madurez xeral . Letonia , Lituania e Finlandia seguen de preto. En xeral, os países de o sueste de Europa obteñen unha puntuación inferior á media da UE28 + do 65%.

Onde lle vai mellor á UE? Onde deberiamos mellorar?

El progreso é visible para o catro puntos de referencia de nivel superior. Europa está máis avanzada en termos de centrado no usuario , o que demostra que as administracións públicas vixían as necesidades e preferencias de os usuarios . A pesar de as melloras, necesítanse máis esforzos para mellorar as dimensións de administración electrónica de Transparencia, mobilidade transfronteiriza e habilitadores clave.

 

Puntajes de referencia de alto nivel (media bienal de 2018, crecemento en comparación coa media bienal de 2017)

El año pasado, el Benchmark de Administración Electrónica incluyó los resultados de las primeras pruebas piloto de seguridad en sitios web públicos . Este piloto se repitió en la evaluación de este año. Los resultados muestran que aún queda trabajo por hacer para fortalecer la seguridad de los servicios públicos en línea.

Como se mide o rendemento?

O rendemento xeral mídese como un puntaje media de catro puntos de referencia de nivel superior (cada un dos cales inclúe múltiples subindicadores):

  • Centrado no usuario (a medida en que un servizo se proporciona en liña, a súa facilidade de uso móbil e a súa facilidade de uso);
  • Transparencia   (das operacións das autoridades gobernamentais, os procedementos de prestación de servizos e o nivel de control que os usuarios teñen sobre os seus datos persoais);
  • Movilidad transfronteriza (la medida en que los servicios públicos están disponibles para los ciudadanos europeos a través de las fronteras nacionales);
  • Habilitadores clave (a dispoñibilidade de   eID(Abre en nova xanela)  , documentos  electrónicos(Abre en nova xanela)  e fontes auténticas, etc.).

Centrado no usuario

El punto de referencia de nivel superior centrado en el usuario obtiene el puntaje más alto, con un 85% para el promedio EU28 +. El punto de referencia centrado en el usuario se compone de los indicadores de disponibilidad en línea, usabilidad y facilidad de uso móvil. Hay más margen de mejora para la compatibilidad móvil, que obtiene un 68% para el promedio de la UE28 +.

Transparencia

El índice de referencia de transparencia de nivel superior obtiene un 62% para el promedio de la UE28 +, con un puntaje bajo en el indicador de prestación de servicios (55%) y un puntaje más alto en el indicador de organizaciones públicas (72%).

Mobilidade transfronteiriza

O índice de referencia de nivel superior de mobilidade transfronteiriza é o máis baixo do catro puntos de referencia de nivel superior (53% para a media da UE28 +). Los puntajes de mobilidade transfronteiriza dos cidadáns son considerablemente máis baixos que para as empresas, con 48% fronte a 63%.

Habilitadores clave

Los habilitadores clave O nivel de referencia de nivel superior é do 58% (media da UE28 +). Os indicadores eID e Authentic sources puntúan un 54% e 55%, os indicadores eDocument e Digital Post obteñen unha puntuación máis alta (65% e 63%).

Que máis hai? Unha perspectiva exploratoria de benchlearning

O exercicio de avaliación comparativa de administración electrónica ten como obxectivo comparar o desempeño da administración electrónica entre países con características similares , como as características de status quo e os impulsores de innovación. Nos permite identificar países cun contexto similar que lles vai ben e países que poderían facelo mellor. De esta forma, o enfoque de avaliación comparativa de eGoverment súmase á difusión das mellores prácticas . O exercicio de aprendizaxe comparativa podería dar unha indicación de como as características dos países poderían influír no desempeño do goberno electrónico, o que suxire oportunidades para mellorar a eficiencia das políticas de goberno electrónico. O rendemento da administración electrónica mídese mediante dous indicadores: penetración e dixitalización.

  • A penetración  captura a adopción dos servizos de administración electrónica en liña.
    El promedio europeo para este indicador aumentó desde el año pasado a 57% (+ 4%), con países que muestran una amplia gama de puntajes.
  • A dixitalización  mide o nivel de dixitalización do back e front office das administracións públicas.
    La media europea se sitúa en el 68%, con un aumento del 5% desde el año pasado.

Actuacións absolutas e relativas

Estonia, Letonia e Lituania son países cun rendemento superior tanto en dixitalización como en penetración, como se mostra arriba coas frechas cara arriba e cara á dereita. Dinamarca, España e Francia teñen un rendemento superior en Penetración, mentres que o seu rendemento é, en media, en dixitalización. O Reino Unido e Rumania teñen un rendemento superior en penetración pero un rendemento inferior en dixitalización.

Austria e Portugal teñen un rendemento superior en dixitalización e mostran un rendemento media en penetración. Malta ten un rendemento superior en dixitalización pero un rendemento inferior en penetración.

Bulgaria, Chipre, Finlandia, Irlanda, os Países Baixos, Polonia e Suecia funcionan de acordo con os indicadores relativos, é dicir, coinciden coas expectativas en función das súas características.

Bélgica, República Checa, Grecia, Italia, Luxemburgo y Eslovenia tienen un rendimiento inferior en Penetración dadas las características de su país, mientras que se desempeñan de acuerdo con las expectativas en términos de digitalización.

En cambio, mirando á dixitalización, Croacia e Eslovaquia teñen un rendemento inferior, mentres que están en liña coas medias de penetración. Alemaña e Hungría son os únicos países que mostran un rendemento relativo por baixo da tendencia europea, tanto en penetración como en dixitalización.

Antecedentes

O informe de referencia da administración electrónica avalía o progreso na compoñentes clave do Plan de acción de administración electrónica 2016-2020, a  Declaración de Tallin(Abre en nova xanela)  e a realización dun mercado único dixital europeo. O Benchmark de eGovernment utiliza 8 eventos da vida para capturar o panorama dos servizos públicos. Cada evento da vida mídese unha vez cada dous anos: inicio de negocios, perda e procura de traballo, estudos e familia obsérvanse nos anos pares, operacións comerciais regulares, mudanzas, ser propietario e conducir un automóbil e comezar un procedemento de reclamos menores nos anos impares Dada a actualización metodolóxica en 2016, só un número selecto de indicadores permiten comparacións ao longo do tempo.

Material de referencia de administración electrónica

 

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cooperación interadministrativa
  • Goberno aberto, Informes e Estudos