A Comisión Europea lanza a consulta pública eIDAS

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 outubro 2019

A Comisión Europea está a levar a cabo, ata o próximo 25 de outubro, unha consulta pública sobre a folla de ruta das transaccións electrónicas seguras (eIDAS).

O obxectivo da consulta pública(Abre en nova xanela) é determinar como se aplica o Regulamento eIDAS (sobre servizos de confianza no mercado interno) nos países membros da UE.

eIDAS ten como obxectivo realizar transaccións electrónicas seguras en Europa, e conta co respaldo dos bloques de construción eID, eSignature e eDelivery Connecting Europe Facility (CEF).

eIDAS levou á creación de estándares para interaccións dixitais seguras con ferramentas como firmas electrónicas, selos, marcas de tempo, servizos de entrega e certificados de autenticación de sitios web. A regulación tamén outorgou a certas firmas electrónicas a mesma posición legal que as firmas tradicionais en papel.

As transaccións electrónicas seguras son importantes para o futuro de Europa e o mercado único dixital. Aseguran operacións rendibles do sector público e aumentan a competitividade das nosas empresas no clima dixital actual.

Os comentarios recibidos da consulta pública utilizaranse para avaliar a efectividade, eficiencia, relevancia, coherencia e valor agregado da regulación. Os resultados detallaranse nun documento, que posiblemente incluirá recomendacións relacionadas co enfoque, a tecnoloxía ou unha nova proposta lexislativa.

Ademais da consulta pública, a avaliación tamén incluirá achegues de cuestionarios e entrevistas realizadas cos principais interesados, así como unha investigación documental sobre unha ampla gama de fontes dispoñibles publicamente.

A consulta pública ten lugar no cuarto trimestre de 2019 e péchase o 25 de outubro de 2019 (medianoite, hora de Bruxelas). A seguir, a Comisión adoptará recomendacións no segundo trimestre de 2020.

O programa CEF e os beneficios de eIDAS

A implementación do Marco eIDAS en toda Europa está apoiada polo programa CEF da Comisión. CEF proporciona fondos en forma de subvencións e servizos de apoio para a adopción dos seus bloques de construción dixitais, cos seguintes bloques de construción dirixidos a eIDAS:

1. CEF eID(Abre en nova xanela)  Building Block é para que os provedores de servizos do sector público e privado identifiquen electronicamente os consumidores (cidadáns, empresas, clientes, autoridades públicas, etc.) doutros países europeos. Isto realízase mediante o recoñecemento mutuo dos esquemas nacionais de identificación electrónica (eID), tal como defínese no Regulamento eIDAS.
  2. CEF eSignature(Abre en nova xanela)  axuda ás administracións públicas e as empresas a crear e verificar firmas electrónicas de acordo con o Regulamento eIDAS. Os estándares definidos facilitan o recoñecemento mutuo e a interoperabilidade das firmas electrónicas, mellorando a confianza e a eficiencia nas interaccións transfronteirizas.
  3. CEF eDelivery(Abre en nova xanela)  ofrece especificacións, software de mostra e servizos de soporte para configurar unha infraestrutura de servizo de entrega rexistrada para o intercambio de datos e documentos. Este compoñente é compatible con eIDAS ao mellorar a seguridade e a confiabilidad nos servizos de entrega electrónica.

A través do sitio CEF Dixital, pode obter máis información sobre os compoñentes básicos de CEF e como están a axudar a eIDAS e moitas outras iniciativas a alcanzar os seus obxectivos.

1. CEF Dixital(Abre en nova xanela)
  2. Conectando historias de éxito de Europa

Fonte orixinal da noticia