Publicado o informe do primeiro semestre sobre goberno dixital europeo

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 xuño 2019

O estudo avalía, no contexto do estado actual da coordinación da política económica e fiscal da UE, os problemas relacionados coa promoción do goberno dixital.

O estudo(Abre en nova xanela) analiza e avalía como o Programa ISA²(Abre en nova xanela) contribúe a identificar e abordar as tendencias crave que afectan a dixitalización da administración pública en Europa, así como as estratexias e os procesos para enfrontar os desafíos máis comúns que enfrontan os países da UE.

O estudo leva a cabo anualmente para realizar un control sobre a saúde do proceso de modernización da administración pública en Europa. Forma parte de o  Observatorio do Marco de Interoperabilidade Nacional(Abre en nova xanela) .

Para proporcionar unha imaxe completa sobre o estado do desenvolvemento do goberno dixital na UE, o informe propón un proceso de análise de tres vertentes; centrándose en proporcionar unha análise cualitativa de tres conxuntos de documentos para cada Estado membro da UE:

• as Recomendacións Específicas por País (CSR) emitidas a través do proceso ocorridas no primeiro semestre do ano.
  • os Programas Nacionais de Reforma (PNR) deseñados polos Estados membros da UE para abordar as súas CSR; e ultimamente.
  • Os Programas Operativos (OP) nacionais dos Estados membros analizan como os países da UE planean usar os fondos da UE para promover o desenvolvemento do goberno dixital e, especificamente, como abordan individualmente os Obxectivos Temáticos 2 (Mellorar o acceso, uso e uso de calidade do TIC) e 11 (Mellora da eficiencia da administración pública) dos Fondos Estruturais e de Investimento Europeos.

Tras a análise cualitativa inicial, o estudo elabora unha visión país por país dos principais desenvolvementos do goberno dixital en cada Estado membro da UE. Isto axuda a proporcionar unha visión ampla de os últimos desenvolvementos no goberno dixital dentro da UE nunha sección posterior que captura as principais tendencias nesta área, como o desenvolvemento de habilidades dixitais, a implementación de medidas de eJusticia ou a contratación electrónica.

Ademais desta análise, o estudo proporciona ademais unha instantánea da situación socioeconómica dos Estados membros xunto cunha avaliación de como pode verse afectada pola implementación de medidas de goberno dixital en sectores crave como a atención médica e a educación.

Catro conclusións políticas

Tras a recompilación dos principais puntos en común entre os documentos estratéxicos e os países da UE, o traballo analítico extrae catro conclusións políticas.

Estas recomendacións inclúen, por exemplo, a entrega especial de capacitacións dirixidas aos Estados membros da UE ao implementar as súas estratexias de goberno dixital (a primeira recomendación) ou a integración da gobernación do servizo público a través de a participación de boas prácticas (a cuarta).

Algunhas características novas fan que esta nova edición do estudo distíngase das versións anteriores. Enfócase máis en os impactos do goberno dixital e a dixitalización máis a nivel cidadán e como afecta as operacións do sector privado .

Ademais, prestouse especial atención á aparencia xeral do estudo, que agora incorpora gráficos e íconos máis fáciles de usar para a representación visual. En xeral, o estudo explica máis claramente o proceso do primeiro semestre, que axuda a unha audiencia non experta a comprender mellor os conceptos crave e os principais desafíos que aborda este estudo. Finalmente, os obxectivos temáticos 2 e 11 sepáranse máis claramente, o que á súa vez fixo que a análise de varios documentos sexa máis efectivo e máis fácil de sintetizar.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa