Durante o ano 2018 incrementouse notablemente o uso do Rexistro Electrónico para a remisión de escritos, solicitudes e comunicacións por vía electrónica por parte de cidadáns e suxeitos obrigados.
O volume total de rexistros remitidos por cidadáns e suxeitos obrigados a través do Rexistro Electrónico durante 2017 foi de 405.850 rexistros. En 2018 ascendeu a 1.010.882, é dicir, máis do dobre respecto ao ano anterior.
Total anual presentacións en o Rexistro Electrónico | |
2018 | 1.010.882 |
2017 | 405.850 |
O máximo mensual de rexistros presentados en 2018 produciuse no mes de outubro con 121.663 rexistros por vía electrónica fronte aos 47.576 no mesmo mes do ano anterior. Coa cifra de outubro de 2018 alcanzouse o record mensual desde o inicio do servizo.
Evolución do número de rexistros desde 2016 (acumulado)
Evolución mensual do número de rexistros 2017-2018
Ano 2018 | |||||||||||
Decembro | Novembro | Outubro | Setembro | Agosto | Xullo | Xuño | Maio | Abril | Marzo | Febreiro | Xaneiro |
100.627 | 114.546 | 121.663 | 85.969 | 76.994 | 88.769 | 85.099 | 90.519 | 75.386 | 64.723 | 57.242 | 49.345 |
O Rexistro Electrónico reside na sede electrónica do Punto de Acceso Xeral e permite presentación de documentos para a súa tramitación con destino a calquera órgano administrativo de Administracións Públicas que estean integradas no Sistema de Interconexión de Rexistros . Para a presentación por esta vía actualmente requírese DNI electrónico certificado electrónico en vigor. As presentacións polo Rexistro Electrónico serán atendidas a condición de que non exista un procedemento electrónico específico ou un formulario normalizado nas correspondentes sedes electrónicas das Administracións Públicas destinatarias.