O venres, 15 de febreiro, péchase o prazo para que todos os organismos do sector público actualicen ou inclúan por primeira vez os seus datos na plataforma INES, Informe Nacional do Estado de Seguridade. Así o esixe o artigo 35 de o Real Decreto 3/2010, do 8 de xaneiro polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade (ENS), que establece a obriga de avaliar regularmente o estado da seguridade dos sistemas das Tecnoloxías da Información e a Comunicación do sector público e a necesidade de establecer un sistema de medición. No Informe, elaborado desde o ano 2014, o ano pasado participaron 590 organismos que deron servizo a 2.770.366 millóns de usuarios.
Este ano, unha vez finalizado o prazo, non existirá a posibilidade de prórroga polo que non se poderán modificar datos das fichas da campaña actual, unicamente poderase acceder á información en modo lectura.
Para hacer más sencillo su uso, el CCN ha desarrollado una serie de mejoras en la herramienta INES 2.0 como son el perfeccionamiento de la interfaz de usuario, mensajería interna de soporte, carga individual de información por categoría de sistema, existencia de usuarios supervisores, generación automática de información agregada, FAQ mejorada y solicitud de nueva información.
Así mesmo, para facilitar a carga de datos, púxose a disposición de todos os organismos a actualización de o curso de INES en liña , así como a actualización de a Guía 824 Informe do Estado de Seguridade e a Guía 844 Manual de Usuario de INES .