Publicación do Informe Presupostos TIC 2018

• Escoitar

29 novembro 2019

Publicouse a edición de de o Informe “Presupostos de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións na AGE” correspondente a 2018 que desagrega e analiza a dimensión e estrutura do Orzamento de Gastos e Investimentos en Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da AGE.

A nova edición de de o Informe “Presupostos de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións na AGE” correspondente a 2018, analiza a dimensión e estrutura do Orzamento de Gastos e Investimentos en Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da Administración do Estado e a Seguridade Social referidos a os Orzamentos do 2018 e a execución do Orzamento 2017.

Como en anos anteriores, o ámbito do estudo tanto para o Orzamento 2018 como para a execución do 2017 considerou ademais do subsector Estado e Seguridade Social, os Organismos Autónomos, Agencias Estatales e Organismos Públicos.

La Dirección General de Presupuestos y la Intervención General de la Administración del Estado, del Ministerio de Hacienda, han facilitado considerablemente la realización de este estudio proporcionando soportes para el tratamiento automatizado de la información. Los datos relativos al área de la Seguridad Social han sido proporcionados por la Subdirección General de Presupuestos de la Seguridad Social según el nivel de desagregación precisado en el estudio. Por último, los Departamentos Ministeriales han contribuido igualmente a la realización del informe mediante la revisión de los datos.

Pode consultar e descargar o informe completo no apartado Descargas da sección dedicada ao informe Presupostos de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da Administración do Estado.

• Goberno aberto, Informes e Estudios
  • Infraestruturas e servizos comúns