A Comisión e o Comité Europeo de Servizos Dixitais aprobaron a integración do Código de boas prácticas sobre desinformación, de carácter voluntario, no marco da Lei de Servizos Dixitais (DSA, polas súas siglas en inglés). Esta integración converterá ao Código nun punto de referencia para determinar o cumprimento da DSA por parte das plataformas.
En enero de 2025, los signatarios del Código, incluidas las empresas designadas bajo la DSA como plataformas en liña e motores de procura de gran tamaño (VLOPE) , como Google, Meta, Microsoft e TikTok, presentaron todos os documentos necesarios que apoiaban a súa solicitude de conversión nun Código de conduta baixo a DSA.
Para ser recoñecido como Código de Conduta Voluntario da DSA, o Código debe cumprir os criterios establecidos en a Lei de Servizos Dixitais . A Comisión e o Consello
adoptaron avaliacións positivas por separado a este respecto, apoiando a integración oficial do Código no marco da DSA.
Coa súa integración, a adhesión plena ao Código pode considerarse unha medida adecuada de mitigación de riscos para os signatarios designados como VLOP e VLOSE en virtude da DSA. Como tal, o Código converterase nun parámetro significativo e significativo para determinar o cumprimento da DSA. O cumprimento dos compromisos en virtude do Código tamén formará parte de a auditoría independente anual á que están suxeitas estas plataformas en virtude da DSA.
Lea o comunicado de prensa completo .
Máis información:
- O Código de Conduta, o ditame da Comisión e as conclusións do Comité de Dirección
- Código de prácticas reforzado sobre desinformación de 2022
- Os asinantes do Código de prácticas reforzado sobre desinformación de 2022
- A Lei de Servizos Dixitais (DSA)
- Todos os códigos de conduta da Lei de Servizos Dixitais