• Escoitar

• en liña
  • 04 febreiro 2022
  • 09:00 - 18:00

La Cumbre de Política de Código Aberto da UE 2022 ten como obxectivo sinalar a importancia de situar as políticas de Código Aberto na axenda pública e tratar os grandes desafíos do sector

Os grandes desafíos non poden ser abordados por ningunha empresa ou país por si só. O cambio climático, as pandemias actuais e futuras, a autonomía dixital, a concentración do mercado e o logro dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable da ONU son cuestións apremiantes que subliñan a necesidade de crear novas formas de configurar as institucións. Pero as partes interesadas do mundo non estiveron inactivas: necesítanse modos de colaboración a un novo nivel, completamente diferente ao anterior, para atopar solucións a problemas complexos. Isto ten lugar nunha realidade cotiá cada vez máis dixital, onde o software é omnipresente e vemos unha maior preocupación pola autonomía nun mundo multipolar.

As Tecnoloxías Abertas e o Código Aberto forman parte central desta nova realidade e son unha fonte de optimismo. As Tecnoloxías Abertas reducen as barreiras á competencia, ofrecen innovación colaborativa, aumentan o benestar e permiten que os usuarios finais manteñan o control e a autonomía. A innovación dixital aberta e colaborativa xa non é un concepto teórico. É o modus operandi de empresas e países que se involucran na vangarda da innovación tecnolóxica e social necesaria para enfrontar os grandes desafíos.

2022 será o oitavo ano en que OpenForum Europe organice o seu evento, completamente en liña, sobre políticas de código aberto xusto antes de FOSDEM. O que comezou como unha reunión de 10 persoas sobre un tema que entón era ocupaba un pequeno espazo na axenda pública, que é a política de código aberto, é agora unha reunión anual exitosa para lexisladores, empresas de código aberto, membros da comunidade europea, desenvolvedores, fundacións e todos aqueles cidadáns involucrados nos diferentes temas de política dixital.

Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)