• Escoitar

Xornada sobre o desafío do DATO nas institucións provinciais

• en liña
  • 01 decembro 2020
  • 09:30

O 1 de decembro celébrase a Xornada «O desafío do Dato para as Administracións Provinciais 20/30», dirixido aos responsables políticos e técnicos de sistemas, informática, organización e legal das institucións provinciais do noso país (Deputacións, Consells e Cabidos) e as súas empresas dependentes.

Nesta Xornada, que terá formato «en liña», abordarase os retos de seguridade que enfrontan estas institucións e as súas Administracións dependentes, así como a xestión dos datos persoais, coñecendo os servizos do CCN e da AEPD neses ámbitos e as recomendacións a este colectivo de responsables. A xornada contará coa intervención de diferentes institucións provinciais (Deputacións Cabidos e Consells Insulares) para coñecer as súas experiencias e debater sobre as problemáticas que xorden para estas e para as administracións  ás que serven.

Preténdese pór en valor a importancia da boa xestión do «dato», desde a súa captura, xestión e seguridade, ata a súa analítica e continuidade; sensibilizar aos responsables públicos da importancia do dato na era de transformación dixital das nosas Administracións Públicas e das alternativas de xestión; analizar os servizos dispoñibles, a súa xestión e práctica, a través de modelos de aproveitamento por parte de responsables de institucións provinciais e resolver as dúbidas que poidan existir sobre este tema.

Poderán seguir esta xornada en directo os asistentes a través da web da xornada hospedada na web do ITCIP. A inscrición dirixida en exclusiva ao colectivo de responsables provinciais xa está dispoñible. Os interesados na materia pertencentes a outras institucións poderán consultar, tras a xornada, os contidos íntegros na páxina web do Instituto.

Programa (Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)