• Escoitar

• Concello de Málaga
  • 10 novembro 2016 - 11 novembro 2016
  • 09:00

O  Concello de Málaga e a Federación Española de Municipios e Provincias organizan as Xornadas de Modernización e Calidade, nesta edición o IX JOMCAL desenvolveranse o día 10 e 11 de novembro.

Obxectivos:

• Posibilitar espazos de reflexión e debate sobre o presente e futuro das nosas administracións, as xornadas configúranse como seminarios de pensamento á procura das liñas de desenvolvemento das nosas administracións.
  • Profundar en fórmulas de resultados efectivos e eficientes, de compromiso das nosas administracións cos seus usuarios, cidadanía e a propia sociedade.
  • Impulsar as estratexias de innovación como instrumento de progreso, fomentando redes de innovación entre administracións, a colaboración e cooperación interadministrativas debe presidir os nosos proxectos de cambio.
  • Potenciar o intercambio de boas prácticas e formatos de colaboración entre administracións, sacar partido ao moito xa logrado por outros.
  • Favorecer encontros e relacións de interese entre administracións de todos os niveis e o sector privado relacionado.

Inscricións(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)

• Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica