• Escoitar

Festival de Datos Abertos de Xixón. 25-26 de xaneiro .

• Xixón
  • 24 xaneiro 2013

A Fundación CTIC Centro Tecnolóxico(Abre en nova xanela) , xunto co Concello de Xixón, convocou para os próximos días 25 e 26 de xaneiro de 2013 o primeiro Festival de Datos Abertos(Abre en nova xanela) desa cidade.

Esta iniciativa, organizada coa colaboración, tamén, do Centro Municipal de Empresas(Abre en nova xanela) , ten por obxecto o fomento de ideas para o desenvolvemento de aplicacións baseadas na reutilización de datos públicos (entre eles, os publicados en datos.gijon.es datos.gijon.es(Abre en nova xanela) ).

Ademais, no marco do proxecto Open Data Lab Xixón(Abre en nova xanela) , dita actividade aspira a fomentar proxectos punteiros, a estimular a actividade económica e, en xeral, a construír un modelo urbano máis innovador, participativo e próximo á cidadanía.

A participación nesta convocatoria ( ver as bases(Abre en nova xanela) ) é totalmente gratuíta, previa inscrición(Abre en nova xanela) . Os organizadores publicaron o programa(Abre en nova xanela) e aberto unha sección especial de Preguntas Preguntas frecuentes(Abre en nova xanela) sobre o Festival.

Fonte orixinal(Abre en nova xanela)

• Software Libre