Informe AEVAL 2016
17 març 2016
Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Estabilitat i millorança en els servicis públics
NOTA: La Agencia Estatal de Evaluación de las Políticas Públicas y Calidad de los Servicios (AEVAL), se disolvió a finales de julio de 2017, pero se mantienen los documentos por su valor histórico.
Informes de l'AEVAL sobre la Percepció dels ciutadans dels Servicis Públics en els quins s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans respecte de l'administració electrònica, la seua satisfacció i preferència en els canals d'ús
17 març 2016
Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Estabilitat i millorança en els servicis públics
29 gener 2015
Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics
03 març 2014
Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat
03 juny 2013
La calidad de los servicios públicos y las actitudes de los ciudadanos hacia las medidas modernizadoras de la Administración Pública (2013)
17 març 2016
Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Estabilitat i millorança en els servicis públics
29 gener 2015
Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics
03 març 2014
Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat
03 juny 2013
La qualitat dels servicis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)