accesskey_mod_content

O Ministerio de Xustiza habilita o acceso ao Expediente Xudicial Electrónico para a cidadanía e as empresas

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

02 marzo 2023

Desde el Ministerio se ha explicado que el servicio, puesto en marcha el 27 de febrero, cumple todas las garantías sin necesidad de desplazarse hasta el órgano judicial.

El Ministerio de Justicia ha puesto en marcha, este 27 de febrero, el acceso al Expediente Judicial Electrónico (EJE) para la ciudadanía y las empresas, cuando estos estén involucrados en procedimiento judicial.

A Ministra asegurou que este servizo forma parte de "un novo modelo de funcionamento da Xustiza, máis transparente e próximo á cidadanía, xa que democratiza o acceso electrónico á información xudicial que se establece na lexislación procesual".

Este servizo, posto a disposición dos usuarios a través de a  plataforma Acceda(Abre en nova xanela) , permite o acceso controlado e seguro aos expedientes xudiciais electrónicos dos que son parte e teñen acreditado interese lexítimo, de acordo con o previsto na Lei Orgánica, 1/1985 do Poder Xudicial, Regulamento 1/2005, do Consello Xeral do Poder Xudicial, de aspectos accesorios das actuacións xudiciais e nas leis procesuais.

Acceda xa permite atender estas demandas en territorio Ministerio (comunidades autónomas de Estremadura, Castela-A Mancha, Castela- León, Murcia, Baleares, as cidades autónomas de Ceuta e Melilla, o Tribunal Supremo e a Audiencia Nacional) e en todos os órganos xudiciais da Rioxa e o Principado de Asturias. Ademais, os órganos xudiciais encárganse de revisar e responder as solicitudes, polo que manteñen o control total da documentación xudicial.

A titular de Xustiza sinalou que esta nova solución "cumpre todas as garantías sen necesidade de desprazarse ata o órgano xudicial, o que supón un importante aforro de tempo e gastos de desprazamento".

 

A Plataforma para os profesionais da Xustiza

Neste sentido, desde que se puxo en marcha o servizo Acceda para os profesionais da Xustiza -desde decembro 2020 ata febreiro 2023-, descargáronse máis de 228.890 expedientes, cun aforro estimado de máis de 27 millóns de euros e evitouse a emisión á atmosfera de 2.000 toneladas de CO₂, o equivalente á circulación de 1.526 coches nun ano.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos
  • Cidadán