A Comisión Europea, premiada por promover a cooperación internacional en políticas públicas sobre tecnoloxías blockchain

• Escoitar
  • Copiar

06 febreiro 2023

A Comisión foi galardoada pola Asociación Internacional para Aplicacións de Blockchain de Confianza (INATBA) no seu papel de copresidente do Órgano Consultivo Gobernamental.

Na cerimonia de entrega de premios e un evento de gala organizado pola Asociación Internacional para Aplicacións de Cadeas de Bloques de Confianza (INATBA) en Bruxelas o 31 de xaneiro, a Comisión Europea foi galardoada por promover a cooperación internacional en políticas públicas sobre tecnoloxías de cadeas de bloques no seu papel de copresidente do Órgano Consultivo Gobernamental de INATBA.

La directora adjunta de la Dirección de Plataformas de DG CNECT, Fabrizia Benini, aceptó el premio en nombre de los miembros de la Junta Asesora Gubernamental, su presidente, el Gobierno de Canadá, y los copresidentes del Mercado Global de Abu Dhabi y la Comisión Europea.

Ao aceptar o premio, Fabrizia Benini destacou os logros pasados ​​de INATBA INATBA(Abre en nova xanela) , que involucrou a máis de 170 membros activos no desenvolvemento de enfoques comúns sobre temas de gran relevancia para a industria global de Blockchain, como a privacidade. Fixo fincapé no papel vital da estandarización e a interoperabilidade na implementación de solucións de cadea de bloques a nivel internacional. A Xunta de INATBA tamén outorgou premios a empresas en categorías como innovación social, innovación corporativa, educación e finanzas descentralizadas, demostrando a dedicación e contribución da comunidade ao avance dos servizos de blockchain que poden mellorar a calidade de vida dos nosos cidadáns.

Neste sentido, INATBA ten un papel claro que desempeñar ao proporcionar unha plataforma para comprometerse coas partes interesadas relevantes que traballan cara a posicións comúns na industria da cadea de bloques sobre os estándares que se están desenvolvendo nos organismos internacionais.

INATBA estableceuse para promover un modelo de gobernación global aberto, transparente e inclusivo para blockchain, baseado nos intereses compartidos das partes interesadas da industria, as empresas emerxentes e as pemes, as organizacións da sociedade civil, os gobernos e as organizacións internacionais. É unha medida do éxito que o seu membresía aumentase a 170 desde 2019.

Fabrizia Benini aseguró a los participantes el apoyo continuo de la Comisión Europea para fortalecer el papel de INATBA en el ecosistema internacional de blockchain.

La Comisión Europea se compromete a seguir apoyando la innovación, el despliegue y la adopción de la tecnología blockchain como parte de sus objetivos de la Década Digital para lograr una transformación digital sostenible e inclusiva de la economía y la sociedad de Europa para 2030, respetando plenamente los valores comunes. Estamos seguros de que al aprovechar la tecnología blockchain, los servicios públicos para ciudadanos, estudiantes y empresas mejorarán sustancialmente.

A Infraestrutura Europea de Servizos Blockchain (EBSI)(Abre en nova xanela) é un dos candidatos potenciais para un Consorcio Europeo de Infraestrutura Dixital (EDIC) que reúne os esforzos dos Estados membros para proporcionar unha nova xeración de servizos públicos transfronteirizos.

Ademais da Comisión Europea, recibiron premios algúns dos proxectos máis emocionantes no ecosistema blockchain e DLT nos campos de Finanzas regenerativas (ReFi), Finanzas descentralizadas (DeFi), Innovación social, Educación e Innovación corporativa.

O evento tamén contou cun panel de discusión no que participaron empresas emerxentes e actores da industria, así como o eurodeputado Ondrej Kovarik, Pierre Marro (DX CNECT) e Joachim Schwerin (DX GROW) que sinalaron a maior madurez dos casos de uso máis aló das finanzas e os criptoactivos, a experiencia obtidos por emprendedores e innovadores en diversas aplicacións, así como os desafíos para escalar esas iniciativas. O panel sinalou a necesidade de reforzar o diálogo entre innovadores e reguladores, para o que a DX CNECT pronto lanzará o European Blockchain Regulatory Sandbox.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Intelixencia Artificial e Blockchain