Un 72,7% dos internautas interactuou coas AAPP por Internet nos últimos doce meses

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

18 novembro 2021

O INE publica a Enquisa sobre Equipamento e Uso de Tecnoloxías da Información e Comunicación nos Fogares do ano 2021, que inclúe información sobre o uso da administración electrónica.

O Instituto Nacional de Estatística (INE) publicou a Enquisa sobre Equipamento e Uso de Tecnoloxías da Información e Comunicación nos Fogares do ano 2021, que ten como obxectivo obter datos do desenvolvemento e evolución da Sociedade da Información. Para iso recóllese información do equipamento dos fogares en tecnoloxías de información e a comunicación (conexión a internet, telefonía fixa e móbil, equipamento informático) e do uso e os novos hábitos da poboación española respecto de Internet: actividades realizadas, utilización do comercio electrónico, capacidades e coñecementos informáticos, medidas adoptadas sobre protección, seguridade e privacidade, relacións coa administración electrónica, teletrabajo, uso que os nenos fan da tecnoloxía e incidencia da teleescuela.

No ámbito da administración electrónica, a enquisa reflicte que un 72,7% dos internautas contactou ou interactuou coas administracións ou servizos públicos a través de Internet nos 12 últimos meses por motivos particulares. Esta porcentaxe equivale ao 68,7% da poboación de 16 a 74 anos (5,8 puntos máis que en 2020).

Por forma de interactuar, o 59,4% dos internautas afirma obter información das páxinas web ou apps da Administración, o 48,6% descargou formularios oficiais e o 57,7% enviou formularios cubertos (inclúe presentar declaracións da renda ou outros impostos, solicitar citas médicas…).

Gráfico uso da administración electrónica segundo forma de contacto ano 2021

Doutra banda, o 10,1% dos internautas declara ter a necesidade de presentar un formulario, aínda que finalmente non o enviou (o 12,1% en 2020). Entre as causas, o 68,3% afirma que o tramitou por Internet outra persoa no seu nome –xestor ou coñecidos–, o 39,3% por falta de habilidades ou coñecementos e o 36,9% por non dispor ou ter problemas de firma ou certificado electrónico.

Entre outros datos, a enquisa reflicte que o 95,9% dos fogares españois dispón de conexión a internet de banda larga, o 93,9% da poboación de 16 a 74 anos usou internet no últimos tres meses, o 85,8% é usuario frecuente (polo menos unha vez por semana) e o 55,2% comprou na rede.

Así mesmo, o INE publicou a Enquisa sobre o uso de TIC e do comercio electrónico nas empresas do ano 2020-Primeiro trimestre de 2021 (as variables sobre uso de TIC fan referencia ao primeiro trimestre de 2021, mentres que a información xeral da empresa, o comercio electrónico e a formación en TIC, refírense a 2020). Esta enquisa mostra que, entre os usos de Internet, o 82% das empresas con máis de 10 empregados usan firma dixital, das que o 99,48% faino para relacionarse coa Administración Pública. No caso de empresas con menos de 10 empregados, é un 57,96% as que usan firma dixital nalgunha comunicación, das que o 98,52% fano para relacionarse coa Administración Pública.

Máis información sobre a Enquisa sobre Equipamento e uso de TIC nos fogares españois(Abre en nova xanela)

Máis información sobre a Enquisa sobre o uso de TIC e do comercio electrónico nas empresas(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Empresa