Goberno canario pon en marcha o 'portafirmas móbil'.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

23 maio 2012

El Gobierno de Canarias ha puesto en marcha el 'portafirmas móvil', la primera herramienta de administración electrónica en movilidad (mAdministración) desarrollada por la Dirección General de Telecomunicaciones y Nuevas Tecnologías que permite firmar electrónicamente y gestionar documentos a través de teléfonos móviles inteligentes.

Goberno canario pon en marcha o 'portafirmas móbil'.

O Goberno de Canarias puxo en marcha o 'portafirmas móbil', a primeira ferramenta de administración electrónica en mobilidade (mAdministración) desenvolvida pola Dirección Xeral de Telecomunicacións e Novas Tecnoloxías que permite asinar electronicamente e xestionar documentos a través de teléfonos móbiles intelixentes.

Segundo informou o Executivo rexional nun comunicado, o aforro de tempo e papel na xestión de documentos e o feito de poder levar a cabo tramitacións en calquera momento e lugar son as súas principais vantaxes, ademais de situar a Canarias como a primeira comunidade en España en dispor desta tecnoloxía e usala de maneira habitual.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos

0 Comentarios