A incorporación de trámites vía internet vén realizando desde 2009, cando o Pleno Municipal aprobou inicialmente a Ordenanza Municipal de Acceso Electrónico no que se recollían os primeiros trámites en liña.
O Concello de Eibar incorpora quince novos trámites en e-Administración.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
03 agosto 2012
O Concello de Éibar, tendo por obxecto a consecución dunha maior proximidade coa cidadanía, incorporou máis de quince trámites que se poderán executar vía internet mediante a súa páxina oficial.
- Cidadán
- Servizos electrónicos
![Subscríbeche á nosa Newsletter Subscríbeche á nosa Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![A túa opinión é importante - Enquisa A túa opinión é importante - Enquisa](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
![Subscríbeche á nosa Newsletter Subscríbeche á nosa Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![A túa opinión é importante - Enquisa A túa opinión é importante - Enquisa](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
0 Comentarios
Non hai comentarios