accesskey_mod_content

Aprobado el nombre, logotipo y sello de calidad de la Pasarela Digital Única

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 setembro 2019

El pasado 24 de septiembre se celebró en Bruselas la segunda reunión del Grupo de Coordinación de la Pasarela donde se discutió la creación de su plan de promoción y se presentó su logotipo como sello de calidad, de acuerdo al capítulo V del Reglamento (UE) 2018/1724.

A Comisión Europea ha comezado a deseñar un plan conxunto de promoción do nome, logotipo e selo de calidade da Pasarela, do que participarán todas as autoridades nacionais involucradas. A promoción da Pasarela iniciouse coa publicación dun vídeo divulgativo en Youtube:

Construíndo xuntos a Pasarela Dixital Única(Abre en nova xanela)                   Construyendo xuntos a Pasarela Dixital Única

O pasado xuño e de acordo ao artigo 22 do REGULAMENTO (UE) 2018/1724 (Abre en nova xanela)  do PARLAMENTO EUROPEO E DO CONSELLO do 2 de outubro de 2018 relativo á creación dunha Pasarela Dixital Única de acceso a información, procedementos e servizos de asistencia e resolución de problemas e polo que se modifica o Regulamento (UE) n.ou 1024/2012, a Comisión Europea aprobou o logotipo da Pasarela Dixital Única e o nome de “O teu Europa”, nome do portal que xa era coñecido por moitos cidadáns europeos. O logotipo será utilizado ademais como selo de calidade para as páxinas dos Estados membros que formen parte da este Pasarela. O selo de calidade terá asociado unha ligazón desde o que se poderá acceder aos requisitos de calidade que cumpren as páxinas que levan este selo.

O Regulamento outorga moita importancia á calidade das páxinas conectadas á Pasarela, dedicando todo o seu capítulo III aos requisitos de calidade. O seu propósito é facilitar o uso da Pasarela a todos os cidadáns europeos, independentemente da súa condición, para eliminar barreiras e potenciar o Mercado Interior Europeo.

  • Interoperabilidade e Normalización
  • Servizos electrónicos