accesskey_mod_content

La SGAD lanza “Kit Subsecretaría” para facilitar la operativa digital de subsecretarías

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

27 maio 2024

Esta ferramenta ofrece ás subsecretarías dos departamentos ministeriais unha vía sinxela e rápida para solicitar os servizos da SGAD que dan soporte ás actividades relacionadas co seu ámbito competencial esencial.

Todas as subsecretarías dos departamentos ministeriais teñen unha serie de funcións atribuídas que son comúns a todos os organismos, mentres que, paralelamente a isto, a Secretaría Xeral de Administración Dixital (SGAD) ofrece unha relación de servizos que poden cubrir potencialmente as súas necesidades.

Mediante o conxunto de servizos de “Kit Subsecretaría”, a SGAD pon a disposición das subsecretarías unha vía de contacto e xestión para solicitar, de maneira áxil, aqueles servizos do seu catálogo que dan soporte aos procesos necesarios para que a subsecretaría peticionaria poida desenvolver as actividades concernentes ao seu ámbito competencial esencial. Este kit tamén é aplicable ás Secretarías Xerais dos organismos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes da Administración Xeral do Estado.

Desta maneira -e mediante un formulario único- a persoa responsable dunha subsecretaría pode solicitar o alta nun conxunto específico de servizos da SGAD. Pódese seleccionar individualmente cada servizo ou facer unha solicitude integrada de todos os servizos requiridos. Unha vez remitido o formulario, a SGAD contactará cos interlocutores indicados para solicitar os datos adicionais.

O conxunto de servizos do kit estruturouse en 3 áreas temáticas sobre a base das necesidades funcionais ás que dan resposta.

  1. Servizos esenciais para a xestión interna
    • Firma electrónica
    • Gestión e consulta de nómina do persoal
    • Procedementos de persoal
    • Inscrición en Probas Selectivas
    • Publicación de postos en Portal do persoal da Administración do Estado
    • Intercambio de ficheiros gran tamaño
  2. Sede e procedementos electrónicos
    • Sedes e tramitación electrónicas
    • Rexistros electrónicos.
    • Notificacións
    • Xestión documental
    • Intermediación de datos
    • Canle de denuncias anónimas
    • Cita previa
  3. Infraestrutura
    • Xestión do Posto de Traballo Intelixente.
    • Videoconferencia.
    • Comunicaciones SARA.
    • Contrato Unificado de comunicacións.
    • Nube SARA.
    • Centro de Operacións de Ciberseguridade.
    • Canle telefónica 060.

Acceso á páxina de información e solicitude do Kit de Subsecretaría.

  • Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica