accesskey_mod_content

A nova versión da miña Carpeta Ciudadana permitirá consultar o cartón sanitario europea ou o número de pasaporte

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

26 marzo 2024

A app Mi Carpeta Ciudadana, desenvolvida polo Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, xa ten dispoñible a súa sétima versión. Desde a súa posta en marcha, xa se superaron os 3,6 millóns de usuarios, cun total de accesos que supera os 26,4 millóns.

O meu Cartafol Cidadán, servizo ofrecido polo Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital, xa ten dispoñible a súa sétima versión oficial para dispositivos  iOS(Abre en nova xanela)  e  Android(Abre en nova xanela)  así como a través da súa  web(Abre en nova xanela) .

Entre as novidades atópanse:

  • Consulta do Cartón Sanitario Europea e aviso da súa próxima caducidade para aqueles cidadáns (a inmensa maioría) para os que a emisión deste cartón corresponde ao Instituto Nacional da Seguridade Social. Este servizo ampliarase en fases posteriores a outros colectivos específicos de Mutualidades.
  • Consulta do número de Pasaporte. Amplíanse os datos ofrecidos sobre identidade, cun apartado específico na sección “cidadanía”, e ademais poderase consultar o número de pasaporte.
  • Consulta de cualificacións das probas do Instituto Cervantes (CCSE - proba de coñecementos constitucionais e socioculturais de España e DELE - títulos oficiais acreditativos do grao de competencia e dominio do idioma español).
  • Na sección de bens inmobles amplíanse as opcións, por exemplo, coa geolocalización.
  • Incorpóranse as Universidades de Estremadura e Sevilla para ofrecer datos das súas matrículas universitarias.

Outras das novidades teñen que ver coa mellora do servizo de consulta dos apoderamentos para actuación ante a administración concedidos a través do Rexistro electrónico de apoderamentos e cunha maior proactividad respecto dos avisos de calendario, para que ante a caducidade de documentos ofrézanse instrucións sobre como proceder á renovación e as xestións que se deberán realizar.

Respecto da consulta do estado de expedientes das entidades locais, 4.663 concellos e deputacións provinciais atópanse xa integrados, un 57% do total. Todo iso é posible grazas á colaboración coas deputacións provinciais, ou os seus equivalentes autonómicos, para dar cobertura ás entidades locais dos seus territorios, especialmente ás menores de 20.000 habitantes. Ademais, 64 novos concellos incorporan as súas notificacións ao Enderezo electrónico Habilitado Única - DEHú, e ofrecerán a información de notificacións pendentes a través do meu Cartafol Cidadán, o que supón case un 74% dos concellos.

Mi Carpeta Ciudadana permite consultar desde el móvil, y desde un único punto, documentación personal de muy diferentes ámbitos (educativos, bienes inmuebles, vehículos, residencia, prestaciones sociales y de desempleo, laborales, historia clínica, etc.). También facilita el acceso a tus expedientes y tus notificaciones de la administración pública a través de la Enderezo electrónico Habilitado Única – DEHú​. Además, en Mi Carpeta Ciudadana es posible conocer las citas previas gestionadas por las Administraciones públicas, y recibir avisos sobre vencimientos de trámites relacionados con DNI, Pasaporte, Permiso de Conducción e ITV. De este modo se simplifica la relación entre la administración y la ciudadanía de forma accesible, proactiva y personalizada desde cualquier dispositivo.

Desde o seu lanzamento, suma xa máis de 3,1 millóns de descargas das aplicacións móbiles. Ademais, máis de 3,6 millóns de cidadáns diferentes utilizaron nalgún momento os seus servizos realizando máis de 26,4 millóns de accesos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Secretaria General de Administracion Digital e Observatorio de Administracion Electronica
  • Servizos electrónicos