Esdeveniments

Cap a un increment de la digitalització de les ciutats i regions espanyoles

• Palacio de Congressos IFEMA. Av. de la Capital d'Espanya, 5, Madrid
  • 18 setembre 2024 - 18 setembre 2024
  • 16:00

La Comissió Europea ha llançat recentment una nova iniciativa per "Incrementar la conscienciació sobre digitalització i preparació de les comunitats de la UE". L'objectiu d'aquesta  iniciativa(Obre en nova finestra)  és recolzar a les comunitats de la UE que es troben en els primers estadis o en els començaments del seu viatge cap a la transformació digital, proporcionant recursos, millors pràctiques i formació per al desenvolupament d'estratègies de digitalització.

La Federació Espanyola de Municipis i Províncies ( FEMP(Obre en nova finestra) ) forma part d'aquesta iniciativa com a membre de la Xarxa de Comunitats Intel·ligents ( Smart Communities Network(Obre en nova finestra) ): la xarxa de xarxes avalada per la Comissió Europea que té entre els seus principals objectius conscienciar i intentar facilitar el procés de transformació digital, així com millorar la connectivitat i eficiència operativa de les comunitats europees en un món cada vegada més digital.

Amb el suport d'un consorci d'organitzacions, des de FEMP ens complau convidar-li a una sessió de difusió híbrida i a continuació sessions de formació per interactuar amb les ciutats i comunitats espanyoles, i així millorar la conscienciació i la preparació d'aquestes en el seu viatge cap a la transició digital i sostenible.

La sessió de difusió tindrà lloc el proper 18 de setembre de 2024 a les 16:00 h CEST en el Palau de Congressos, Madrid en IFEMA. La participació en línia també és possible.

Programa(Obre en nova finestra)

Inscripció(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)