Informi AEVAL 2016
17 març 2016
Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Estabilitat i millorança en els serveis públics
NOTA: L'Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i Qualitat dels Serveis (AEVAL), es va dissoldre a la fi de juliol de 2017, però es mantenen els documents pel seu valor històric.
Informes de l'AEVAL sobre la Percepció dels ciutadans dels Serveis Públics en els quins s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans pel que fa a l'administració electrònica, la seva satisfacció i preferència als canals d'ús
17 març 2016
Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Estabilitat i millorança en els serveis públics
29 gener 2015
Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
03 març 2014
Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat
03 juny 2013
La qualitat dels serveis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)
17 març 2016
Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Estabilitat i millorança en els serveis públics
29 gener 2015
Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
03 març 2014
Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat
03 juny 2013
La qualitat dels serveis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)